poniedziałek, 31 grudnia 2012

Inglot Nightlife Collection

Hej!

Nie planowałam tego posta, ale wiadomo, jak to z planami bywa :)

Przez przypadek wpadłam w Internecie na zapowiedź nowej kolekcji Inglota i jak się okazało kolekcja jest już dostępna w salonach i w sklepie internetowym. Ponieważ przed nami noc sylwestrowa i karnawał, nie dziwi fakt, że kolekcja składa się z 5 brokatowych lakierów. I niestety wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot, ponieważ czym prędzej pognałam do najbliższego salonu Inglota i kupiłam aż 4 kolory, zrezygnowałam jedynie ze złota (za żółte), reszta mnie po prostu zauroczyła :)

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcie promocyjne, oraz zdjęcia moich nabytków z króciutkim opisem.
źródło: fanpage Inglota na www.facebook.com
231 - drobne srebrne "pałeczki" mieniące się na wszystkie kolory,
232 i 233 - bardzo drobny brokat fioletowy i różowy z wielokolorowym blaskiem, w pierwszym momencie myślałam, że to lakiery holograficzne,
235 - średniej wielkości turkusowy brokat, również z wielokolorowym połyskiem, ale mniejszym niż u pozostałych.

Swatchy możecie spodziewać się już niedługo, ponieważ nie mogę się doczekać, aż je użyję :)

Podoba się Wam kolekcja, czy jesteście już zmęczone wszechobecnym brokatem?

Jeszcze raz życzę Wam wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku i lecę się przygotowywać. Do zobaczenia w 2013 roku :D

4 komentarze:

  1. O rany, ale cuda :d
    Już na wizazu dziewczynom linka do Twojego postu wysłałam. :D
    Dobre wiadomości należy szerzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować :)
      Zawsze lubię się dzielić dobrymi nowinami :)

      Usuń
  2. Ożesz... Te dwa środkowe wyglądają baaaaaaardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Czekam na swatche.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)