niedziela, 2 grudnia 2012

Witam!

Długo myślałam nad założeniem bloga i w końcu stało się! Jak wielu przede mną i jeszcze więcej po mnie, dołączyłam do blogosfery. Ponieważ stawiam pierwsze i jeszcze trochę niezdarne kroki w tym szalonym blogowym świecie, za wszelkie uwagi i wskazówki będę bardzo wdzięczna. Zatem witam się z Wami serdecznie i zapraszam do lektury :).

Co znajdziecie na moim blogu? Głównie recenje i opisy moich ulubionych kosmetyków, tych które używam od lat, tych które właśnie trafiły do mojego kuferka całkiem niedawno i tych, o których śnię po nocach :) Ale możecie spodziewać się też wpisów z innych dziedzin.

Co leży u podstaw mojej decyzji? Na pewno długoletnia fascynacja światem makijażu i fakt, że sama ślędze urodowe blogi, znajdując w nich wiele przydatnych infromacji, a przede wszystkim wiele radości. W końcu nadszedł ten moment kiedy pomyślałam: czemu nie? I tak powstał pomysł na Rainbow Soap Bubble :)

To co? Zaczynamy?

2 komentarze:

  1. Czesc Ewcia :) zaczynam od poczatku. Mam nadzieje ze uda mi sie przeczytac kazdy Twoj post :) Przelecialam na razie pobieznie po starszych postach jestem pod wrazeniem Twojej kolekcji :) Znalazlam tez notki o kosmetykach, ktore sama chce kupic,wiec tymbardziej musze je przeczytac :) Licze, ze wiczorem bede mogla spokojnie usiasc do lektury. Buzka. Papa :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)