poniedziałek, 14 stycznia 2013

Niekosmetycznie: Złote Globy rozdane!


Sezon nagród filmowych można oficjalnie uznać za rozpoczęty :) Dziś w nocy, w Los Angeles odbyła się 70 gala wręczenia jednych z najważniejszych nagród w przemyśle filmowym - Złotych Globów. Przed nami jeszcze m.in. nagrody BAFTA no i oczywiście Oscary! Krytykiem filmowym nie jestem, większości nominowanych filmów nie miałam okazji jeszcze obejrzeć, z werdyktem Hollywoodzkiego Stowarzyszenia Prasy Zagranicznej nie mam więc zamiaru się spierać, ale wspomnę tylko, że niezmiernie cieszę się z nagrody dla Adele, Jessiki Chastain, Daniela Dey Lewis'a i Quentina Tarantino. Ale co najbardziej cieszy damskie oczęta w czasie tego typu imprez? Oczywiście czerwony dywan - piękne kreacje od najznakomitszych projektantów, cudne makijaże i fryzury, blask diamentów w zachwycającej biżuterii, cały ten szyk, glamour, koronki, gipiury etc. Znawcą mody nie jestem, oczywiście modę lubię, interesuję się co w trawie piszczy, ale sama uważam, że brakuje mi tego zmysłu, który pozwala zwykłe rzeczy połączyć w fajną stylizację. Ale nie o tym chciałam, a o pięknych kobietach w pięknych sukniach. Oczywiście jak co roku, przejrzałam całą masę zdjęć kto?, z kim? i w czym? i jak co roku zakochałam się w kilku sukniach. I tak sobie pomyślałam, że podzielę się z Wami moimi "the best dressed" i z chęcią dowiem się, kto Waszym zdaniem wyglądał najpiękniej.

1. Kate Hudson w sukni Alexader McQueen:


2. Naomi Watts w sukni Zaca Posena:


3. im starsza tym piękniejsza Helen Mirren w sukni Badgley Mischka:


4. Amanda Seyfried w sukni Givenchy:


5. Anne Hathaway w sukni Chanel:


6. i uśmiechnięta Adele w sukni Burberry:

żródło wszystkich zdjęć: www.google.com/images

1 komentarz:

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)