czwartek, 14 lutego 2013

Już jest! Harper's Bazaar Polska od dziś w kioskach

Hej Hej!

Dziś jest wielki dzień (nie, nie chodzi mi o święto zakochanych)! Dziś do kiosków trafił pierwszy, długo wyczekiwany numer polskiej edycji Harper's Bazaar, jednego z najlepszych magazynów o modzie na świecie. Z lekkim drżeniem ręki i podnieceniem godnym rozentuzjazmowanej fanki Justina Biebera nabyłam przed sekundą swój egzemplarz :D Na okładce jest Małgosia Bela w pięknym, iście "harperowskim" ujęciu. Okładka jasna, pastelowa, wiosenna i chyba mogę użyć tego słowa - stylowa. Na razie tylko pobieżnie przekartkowałam magazyn, ale zapowiada się ciekawie, mój zmysł estetyczny i ciekawość świata mody powinny zostać zaspokojone :)

Magazyn ma się ukazywać co miesiąc, w każdy drugi czwartek miesiąca. Okładka prezentuje się tak:


Na  pewno napiszę Wam coś więcej, kiedy dokładnie zapoznam się z treścią Harpera. Ciekawa jestem jak poradzi sobie na naszym rynku prasowym, może trafią do nas i inne wielkie tytuły jak Vouge czy Vanity Fair? Marzę o tym, żeby VF pojawiło się w Polsce.

Co myślicie o polskiej edycji Harper's Bazaar? Kupicie? Jak się Wam podoba okładka? Myślicie, że poradzi sobie na polskim rynku, czy podzieli los Marie Claire? Jakie zagraniczne tytuły chciałybyście zobaczyć w kioskach?

3 komentarze:

  1. Widziałam na jednym blogu... ciekawa jestem jakie będą kolejne numery.
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszym przekartkowaniu zapowiada się ciekawie, myślę, że zakupię jezcze z jeden, dwa numery i dopiero wtedy zdecyduję, czy będę stałą czytelniczką HB. Ceny prezentowanych rzeczy są bardzo wysokie, ale magazyn na pewno będzie świetnym źródłem inspiracji.

      Usuń
  2. Mnie magazyn bardzo się podoba, ponieważ interesuje się modą, a moda w nim prezentowana jest na najwyższym poziomie. Na szczęście w Harper's Bazaar nie ma rubryk towarzyskich poświęconych polskim celebrytkom ani porad psychologicznych. Nie mogę doczekać się już kolejnego numeru:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)