niedziela, 17 lutego 2013

Piękności od ArtDeco

Cześć!

Pamiętacie, jak jakiś czas temu w ramach zapowiedzi wiosennych kolekcji makijażu pokazywałam Wam kolekcję Butterfly Dreams od ArtDeco? Zakochałam się w niej od pierwszego zdjęcia promocyjnego i od pierwszego ujrzenia jej na drogeryjnych półkach. Tak się składa, że niewielka, ale najbardziej przeze mnie pożądana jej część, jest już w moim posiadaniu (dziękuję Mamo :-*). Jeszcze nie miałam okazji dokładnie przetestować kosmetyków, tyle tylko co pomacałam testery w drogerii, ale korzystając z naturalnego światła zrobiłam kilka zdjęć i postanowiłam się z Wami nimi podzielić. Potraktujcie tę notkę jako zapowiedź większej recenzji :)


róż do policzków nr 38

 magnetyczne cienie do powiek, od lewej nry: 255, 267, 285, 297.


Podoba się Wam ta kolekcja?

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Róż jest prześliczny, zdjęcie odłjęło mu trochę uroku, ale mam nadzieję, że na swatchach uda mi się oddać całą jego urodę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)