wtorek, 19 marca 2013

Liebster Blog Award, czyli mój pierwszy Tag


Stało się, nadszedł czas na mój pierwszy Tag :)

Do zabawy zostałam nominowana przez Kreskę, za co serdecznie dziękuję. Zasady są proste: odpowiadam na 11 pytań, wymyślam swoje 11 pytań i nominuję do zabawy kolejne blogi, ale tylko takie, których liczba obserwatorów nie przekracza 200.

To zaczynamy:

1. Szybki prysznic czy długa kąpiel?
Szybki prysznic, chociaż czasem marzy mi się relaksująca kąpiel z mnóstwem piany, otulającym zapachem świec zapachowych i lampką różowego wina w dłoni :)

2. Czekolada mleczna czy gorzka?
Oczywićie mleczna, najsmaczniejsze to Marabou i Toblerone. Mmmm...

3. Szalone imprezy czy leniuchowanie w domu?
Zdecydowanie leniuchowanie w domu, pod kocykiem, z dobrą książką lub fajną gazetą, z ulubioną muzyką.

4. Szminka czy błyszczyk?
Kiedyś błyszczyk, teraz szminka :)

5. Poranki czy wieczory?
Hmmm, chyba wieczory.

6. Elfy, wampiry czy czarodzieje? a może coś zupełnie innego?:)
Wszystko, w dowolnej kombinacji z nutką sensacji i czarnego humoru.

7. Czipsy czy ciasteczka owsiane?
Ciasteczka owsiane, a na chandrę te oblane czekoladą :D

8. Sukienka czy spódnica?
I sukienka i spódnica, oby długie i powłóczyste.

9. Filmy czy seriale?
Bez znaczenia jeżeli wciągają bez reszty.

10. Deser czy danie główne?
Oczywiście deser.

11. Kawa czy herbata?
Herbata, najlepiej zielona z opuncją figową i maliną.

Moja "magiczna jedenastka":
1. Zapach/y mojego dzieciństwa to:
2. Gdybyś miała wehikuł czasu cofnęłabyś się w czasie czy przeniosła w przyszłość?
3. James Bond czy Jason Bourne?
4. Wakacje w tropikach czy szalone zwiedzanie?
5. Czerwona szminka/lakier do paznokci czy wszystko w kolorze nude?
6. Gdybyś mogła mieć sesję okłądkową, na okładce jakiego magazynu o modzie chciałabyś się znaleźć?
7. Złoto czy srebro?
8. Twoja ulubiona torba to torebka-worek czy fikuśna kopertówka?
9. Czy oglądasz programy typu "talent show", dlaczego tak/nie?
10. Kosmetyk, bez którego nie wyobrażasz sobie codziennego makijażu/pielęgnacji.
11. Twoje największe kosmetyczne szaleństwo.

Do zabawy nominuję następujące blogi:

ale do zabawy zapraszam Was wszystkie :)

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominacje :) odpowiedź pojawi się jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne odpowiedzi. Podoba mi się Twój blog zatem zaczynam obserwować. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe odpowiedzi :) większość odpowiedziałabym tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie posty najbardziej lubie;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi narobiłaś ochotę na słodycze...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)