poniedziałek, 13 maja 2013

Świeżo Malowane Poniedziałki - Rimmel 60 Seconds - 415 Instyle Coral

Dzisiaj mam dla Was mani, które chciałam Wam pokazać już tydzień temu, ale z przyczyn niezależnych ode mnie (a może właśnie zależnych) w ubiegłym tygodniu nie byłam w stanie wykonać tak prostej czynności jak umalowanie paznokci. Swoją drogą musiałam przedstawiać swoją osobą niezwykle ciekawy widok, miotająca się po pokoju jak szalona i w akcie desperacji, po czterech nieudanych próbach, malująca pazury bezbarwnym lakierem. Nie powiem, chciałabym się wtedy zobaczyć :D



Ale wracam do Was z poniedziałkowym cyklem i przedstawiam główną postać dzisiejszej notki, czyli lakier Rimmel 60 Seconds w pięknym, koralowym odcieniu 415 Instyle Coral. Jest to kolor, który towarzyszy mi od  3 lat i niezmiennie darzę go ogromnym uczuciem, głównie za to że jest bardzo potymistyczny, intensywny i naprawdę koralowy. W kwestii użytkowej również sprawuje się bez zarzutu, kryje po dwóch cienkich warstwach, wysycha szybko (nazwa zobowiązuje) i na wysoki połysk, nie bąbelkuje. Bąbelki, które widzicie na zdjęciach, to niestety wina bazy, która jest ze mną od blisko dwóch lat i właśnie przyszedł czas, żeby ją wymienić.

Ale dzisiejszym bohaterem pierwszego planu jest nie tylko koral od  Rimmel'a ale również seksowna, zalotna, czarnowłosa Betty Boop, która nieśmiało przysiadła na moim serdecznym paznokciu i filuternie posyła Wam całusa i puszcza oczko swymi dużymi, niebieskimi oczętami :D

Na zdjeciach: baza, dwie warstwy Rimmel 60 Secnds 415 Instyle Coral, top GR Gel Look Top Coat




w mocnyn przybliżeniu (wybaczcie jakość)

Lubicie koralowe odcienie lakierów do paznokci?

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam koralowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam koral na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor :D koralowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę, na taki koralowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie te lakiery i fajna naklejka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor! a naklejeczka boska *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny ten kolor, i wesołe zdobienie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dwa lakiery z tej serii i jakościowo są naprawdę super jak dla mnie:). Sam kolor ładny, dziewczęcy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel ma jakościowo naprawdę fajne lakiery, nie wiem jak ta nowa seria Salon Pro, ale te dostępne do tej pory są rewelacyjne :)

      Usuń
  10. Zainspirowałaś mnie. Dziś, w piątkowy wieczór, też sobie wymaluję pazurki na jakiś letni kolor...może też koralowy :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny kolorek, z Beti wygląda jeszcze lepiej!:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za Wasze komentarze, każdy czytam, z każdego się cieszę i każdy kolejny to dla mnie motywacja do dalszego blogowania :)